Все автомобили в рейтинге оказались финансово успешными, несмотря на критику от СМИ и автолюбителей. Некоторые из моделей даже помогли своим концернам справиться с кризисом.
Related video
Некоторые автомобили вопреки всем ожиданиям становятся невероятно популярными. Фокус расскажет о 10 ненавистных автолюбителями моделях, которые оказались успешными.
Даже крупнейшие автомобильные концерны рискуют, выпуская новые модели. Любая ошибка может привести к финансовому провалу, но случается и обратная ситуация.
Представленные в рейтинге модели принято считать провальными, но они продавались завидными тиражами. У каждого из этих авто есть свои отличительные черты, которые позволили им стать популярными.
ВажноРазмер имеет значение: автомобили с самыми большими двигателями в истории (фото)
Morris Marina критикуют за устаревшую конструкцию
Годы выпуска: 1971–1980
Morris Marina называли «устаревшим» автомобилем, так как модель обделили современными технологиями. Тем не менее этот автомобиль был очень дешевым, что позволило в начале 70-х конкурировать с более премиальными моделями.
Первые годы Morris Marina являлся одним из самых продаваемых автомобилей в Великобритании. Всего было выпущено более 1,1 млн экземпляров этой модели.
Журналисты называли Ford Pinto «слишком опасным» автомобилем
Фото: Wikipedia
Годы выпуска: 1970–1980
Ford Pinto должен был стать настоящим прорывом концерна. Автомобиль привлекал внимание своим стильным дизайном и очень низкой ценой.
Спустя время выяснилась главная проблема модели — плохая и небезопасная конструкция. Топливный бак был размещен слишком близко к заднему бамперу, из-за чего при ДТП автомобиль часто воспламенялся.
Американские СМИ разгромили Ford Pinto, назвав его «одним из самых опасных авто в мире». Позже выяснилось, что безопасность этого автомобиля была примерно на таком же уровне, как и у конкурентов. Всего выпустили 3,1 миллиона экземпляров этой модели.
AMC Gremlin критикуют за спорный дизайн
Фото: Wikipedia
Годы выпуска: 1970–1983
AMC Gremlin часто критикуют из-за спорного дизайна, который напоминает одноименное мифическое существо. Тем не менее автомобиль обладает отличной конструкцией и предлагал множество двигателей на выбор.
Всего было выпущено около 700 000 единиц AMC Gremlin. Автомобиль даже смог обойти по продажам модель Ford Pinto.
Chevrolet Citation был очень ненадежным автомобилем
Фото: Wikipedia
Годы выпуска: 1979–1985
Первая модель Chevrolet с передним приводом стала настоящим успехом для концерна General Motors. С 1980 по 1985 год было выпущено 1 642 587 экземпляров Citation.
Автомобиль часто критиковали за плохую сборку и частые поломки двигателя. По слухам, GM предоставляли журналистам улучшенные Chevrolet Citation, чтобы модель получила хорошие отзывы.
Austin Allegro мало чем могла удивить британских автолюбителей
Фото: WikipediaГоды выпуска: 1973-1979
В Великобритании многие плохие автомобили часто сравнивают с Austin Allegro. В 1970-х модель критиковали за странный дизайн, плохую сборку и маломощные двигатели.
Интересно то, что из-за низкой стоимости автомобиль отлично продавался. С 1973 по 1979 год было продано почти 670 тысяч единиц этой модели.
Автомобилем Chevrolet Corvair было трудно управлять
Фото: Wikipedia
Годы выпуска: 1959–1969
Chevrolet Corvair должен был стать еще одной американской революцией в автоиндустрии. Казалось, что у автомобиля было все необходимое для успеха — стильный дизайн, низкая стоимость и мощные двигатели.
Как и в случае с Ford Pinto, Chevrolet Corvair раскритиковали за низкую безопасность. Революционная компоновка с задним расположением двигателя привела к тому, что многие водители не могли справиться с управлением.
Американские СМИ призывали людей не покупать этот автомобиль. Тем не менее General Motors продали более 1,8 миллиона единиц Chevrolet Corvair.
Над Chrysler PT Cruiser насмехались многие автолюбители
Фото: Chrysler
Годы выпуска: 2000–2010
Автолюбители до сих пор критикуют Chrysler PT Cruiser за нелепый дизайн. Несмотря на все минусы, у модели было и множество преимуществ.
ВажноНа продажу выставили ретро-хэтчбек Chrysler с дверьми как у Tesla Model X (фото)
В США Chrysler PT Cruiser рекламировали как один из самых безопасных автомобилей на рынке.
Всего за 10 лет было продано более 1,3 миллиона экземпляров этой модели.Renault Dauphine спас бренд от кризиса
Фото: Wikipedia
Годы выпуска: 1956–1967
Renault Dauphine был невероятно популярен во Франции, но в США модель стала настоящим провалом. Главным недостатком стала склонность кузова к появлению коррозии.
Несмотря на то, что американская пресса разгромила Renaul Dauphine, модель помогла вывести бренд из кризиса. С 1956 по 1967 год было выпущено 2,1 миллиона единиц.
Праворульные «Жигули» продавались под названием Lada Riva
Фото: Wikipedia
Классические «Жигули» часто критиковали в Европе за ужасное качество сборки и плохую динамику. Тем не менее это был один из самых дешевых автомобилей на многих рынках.
Европейские покупатели были недовольны тем, что у автомобилей нет стандартных систем безопасности и многого оснащения, которые есть у конкурентов. Именно поэтому эти авто завоевали большую популярность только у себя на родине. «Жигули «были выпущены огромным тиражом в 17,6 млн экземпляров.
Trabant 601 был ужасен во всем
Фото: Wikipedia
Годы выпуска: 1964–1990
Автомобили Trabant до сих пор остаются синонимом для плохих автомобилей. У модели 601 было плохо все, начиная с двухцилиндрового двигателя от мопеда, и заканчивая ужасно собранным кузовом.
Модель смогла стать успешной в ГДР по одной простой причине — у покупателей не было альтернативы. Многим людям приходилось годами ждать свой автомобиль, пока в ФРГ предлагались модели Volkswagen, Audi, BMW, Mercedes-Benz и другие.
ВажноУкраинец переделал культовое немецкое авто 70-х в скоростной электрокар (фото)
В 1990 году вскоре после падения Берлинской стены производство Trabant 601 было прекращено. Всего за 26 лет выпустили 2 818 547 экземпляров этой модели.
Ранее Фокус рассказал про автомобильные двигатели, которые выпускались на протяжении десятилетий.
Историята на автомобилостроенето е изпълнена с автомобили, които са били проблемни по един или друг начин. Те може да са били лошо проектирани, лошо конструирани, неадекватно рекламирани или просто неподходящи за времето си. Възможности всякакви. Повечето от тях са се продавали много зле, но някои – често порицавани в наши дни – всъщност са се представили забележително добре на пазара.
Материалът дава британската гледна точка за „провалите“, които са били всъщност успешни в автомобилната индустрия, а не тази на соц блока.
Gremlin често се появява в списъците с лоши автомобили заради името си, дизайна си или често и заради двете. Това е малко несправедливо. Има хора, които оценяват високо този автомобил в ретроспекция заради комбинацията от мощност и икономичност (в зависимост от това кой от многото двигатели с обем от 2,0 до 5,0 литра е монтиран), забележителната якост на конструкцията на каросерията и факта, че е изглеждал много радикално за автомобил, представен през 1970 г.
Недоброжелателите не могат да избегнат факта, че са продадени близо 700 000 Gremlins, докато автомобилът не е заменен от много подобния AMC Spirit през 1979 г.
Това се счита за приличен успех. Gremlin се продава значително повече от конкурентния Ford Pinto, но той се произвежда от много по-малка компания от която и да е от Голямата тройка (Chrysler, GM, Ford), която разполага с много по-големи ресурси.
Британският конгломерат Leyland е бил и си остава лесна мишена за шеги относно лошите дизайн и надеждност. Моделът Allegro, пуснат на пазара през 1973 г. и спрян от производство девет години по-късно след две големи обновявания, е имал повече от справедлив дял от тях.
Той изглеждаше много по-необичаен, отколкото дизайнерът Харис Ман (роден през 1938 г.) възнамеряваше, двигателите му бяха старомодни, а работата на скоростната кутия – слаба. След това се появява известният квадратен волан, за който много хора смятат, че е бил отличителната черта на автомобила, въпреки че е бил премахнат от гамата на ранен етап.
Всичко това е много добре, но Allegro не беше чак такъв провал, за какъвто често го смятат. Вярно е, че той не изкарва достатъчно пари, за да измъкне компанията BL от проблемите ѝ. Но от друга страна, за по-малко от десетилетие от него са продадени близо 670 000 екземпляра, което не е никак лошо, като се има предвид цялата “помия” по него.
От всички автомобили, които Chevrolet е произвеждал в продължение на повече от век, малко от тях са били толкова порицавани, колкото Citation. Тази репутация би била голяма изненада за много хора, които са били запленени от него в началото.
Това е първият нов модел на Chevrolet през 80-те години на миналия век и първият модел с предно предаване. Първите съобщения в пресата били много благоприятни. Какво би могло да се обърка?
Citation може да се счита за огромен успех, ако се погледнат данните за продажбите само за 1980 г. През тази година са продадени повече от 800 000 екземпляра. Но след това настъпва сривът. Само приблизително същият брой намери купувачи през останалите пет години на производство, взети заедно.
Има няколко доклада, според които автомобилите, дадени за преглед на журналисти, са били много по-добри от продадените на клиенти, главно защото в тях е било премахнато буйното отклонение от курса заради въртящ момент. Освен това Citation си спечели репутацията на автомобил, който блокират блокират колела при спиране, често с катастрофални последици. Продажбата на 1,6 милиона екземпляра от един модел може да се счита за успех, но това се случи само защото клиентите от първата година не осъзнаваха какво купуват.
Първото поколение на Corvair е известно с монтирания отзад двигател и задното окачване с swing rear axle. Това беше трудна комбинация за шофьорите, които не бяха свикнали с нея, а именно тези, които преди това не бяха притежавали Volkswagen Beetle – ключова цел за този нов компактен модел.
В своя бестселър „Опасно при всякаква скорост“ Ралф Нейдър (роден през 1934 г.) остро критикува оформлението на задното окачване и други компоненти. Можеше да се очаква, че тази лавина от лоша реклама ще унищожи шансовете на Corvair на пазара, но не беше толкова просто.
Всъщност Chevrolet продава повече от 1,8 милиона Corvair-а през 60-те години. Интересното управление на Corvare не изглежда да е отказало хората да го купуват. Освен това книгата на Нейдър е публикувана в края на 1965 г., когато преработеният Corvair с по-конвенционално окачване вече е бил наличен повече от година.
Продажбите спадат през 1966 г. и не се възстановяват, но това не се дължи непременно на Надер. Сред другите фактори са намаленият маркетинг от страна на GM, фактът, че Corvair изглеждал все по-старомоден, и нарастващата популярност на по-модерния Ford Mustang.
Представеният през 2000 г. PT Cruiser е базиран на Chrysler Neon, но има повече вътрешно пространство и ретро стил в стил 30-те години на миналия век, разработен от Брайън Несбит (роден 1969 г.).
Първоначално е добре приет и печели няколко награди. Когато производството приключва десетилетие по-късно, автомобилът все още има верни фенове, но други хора са загубили търпение към него. Версията кабриолет, чието треперене на жабката веднъж беше сравнено с това на кабриолета Morris Minor от 1960 г., беше обект на особена критика.
Независимо от мнението на тези, които са решили, че вече не го харесват – или никога не са го харесвали – PT Cruiser е доста успешен през десетгодишния си живот.
Общите му продажби надхвърлят 1,3 милиона. Това е средногодишно около 130 000, но в продължение на няколко години тази цифра беше достигната както в САЩ, така и в Европа. Едва след 2007 г. общественият интерес и от двете страни на Атлантическия океан спадна, тъй като този ретрофутуристичен автомобил започна да омръзва.
Ford беше лидер на пазара в Обединеното кралство в продължение на почти половин век до съвсем скоро, а предишните версии на Escort доминираха в класациите през по-голямата част от 80-те години.
През 1990 г. излиза нов Escort, който веднага е критикуван в медиите за безвкусен дизайн и слаба динамика на шофиране. Със сигурност успехите на прочутата марка бяха към своя край? Очевидно за разработването му са похарчени 1 милиард паунда, но не сме сигурни как.
Ford реагира много бързо на лошата медийна реакция и само след две години в шоурумите се появи напълно обновен Escort. Що се отнася до регистрациите обаче, това изглежда нямаше значение.
През 1990 и 1991 г. Escort наистина изостана от Fiesta, но година след това отново зае първото място. Актуализацията не може да е била причина за това, тъй като новата версия се появи едва през септември. Изглежда, че британските купувачи са искали Escorts без значение какъв е бил той – обновен или необновен.
Репутацията както на Pinto, така и на самия Ford, беше силно накърнена от данните за безопасността на автомобила, които включваха склонността му да избухва в пламъци, когато нещо друго се блъсне в задната му част.
Това е нещо, което може да постави производителя на колене. В случая с Pinto това не се е случило.
Въпреки огромната негативна публичност Pinto остава много популярен модел и първият субкомпактен автомобил на Ford, продаван в Америка. Общото производство от 1970 г. до 1980 г. надхвърля 3,1 милиона, а през 1974 г. – годината, в която започва широко да се изразява загриженост за безопасността на автомобила – надхвърля половин милион.
Продажбите спадат веднага след това, но Ford продължава да произвежда близо 200 000 екземпляра годишно до момента, в който Pinto – и неговата марка – са спрени от производство.
„Лада Класик“ не е официално наименование, а общ термин за седаните и комбитата, произлезли от Fiat 124, произвеждани от руската компания АвтоВАЗ от 1970 до 2012 г. Популярни в родината си, където са много подходящи за пътищата, автомобилите се изнасят и в други страни, включително в Обединеното кралство. Тук те бяха смятани за нещо като шега, освен от хората, които харесваха идеята да си купят чисто нов автомобил за много малко пари и не се интересуваха какво мислят другите за него.
Казвайте каквото искате за тези аавтомобили Lada, но те намериха много купувачи. По времето, когато бяха спрени от производство, АвтоВАЗ заяви, че е произвел почти 18 милиона броя от тях. Дългият живот очевидно има много общо с това, но ако цифрата е вярна, това означава, че средното годишно производство е над 400 000 екземпляра всяка година от разпадането на „Бийтълс“ до началото на кариерата на Тейлър Суифт. Кой производител не би приел няколко шеги в замяна на подобно представяне?
Marina е един от многото автомобили, които често по инерция се определят като едни от най-лошите, създавани някога. Като се имат предвид някои от ужасите, които са били причинени на автомобилната публика през годините, това е силно преувеличено, но е вярно, че средният клас модел на British Leyland от 70-те години на миналия век е далеч от това да бъде отличен.
Той беше проектиран набързо, по стара технология и се нуждаеше от по-нататъшно развитие след пускането му в продажба. Години преди да достигне своя край, той е смятан за много старомоден в сравнение с конкурентните модели. Провал? Да, донякъде.
Marina никога не завладява въображението на купувачите в същата степен като ранния си съперник Ford Cortina, но за известно време е сред най-продаваните модели в Обединеното кралство и се представя сравнително добре в чужбина.
Смята се, че са произведени над 1,1 милиона бройки, като близо 40% от тях са отишли за износ. Днес автомобилът може да се смята за още по-ужасен от Austin Allegro, но за приблизително същия период от време той постига почти двойно повече продажби от по-малкия автомобил.
Вероятно най-сладкият автомобил, произвеждан някога от Renault, Dauphine е заместител на следвоенния 4CV с по-голяма и по-мощна версия на същия двигател.
Много популярен във Франция, Dauphine е запомнен в САЩ като жалък провал. Причините за това са няколко, включително, но не само, склонността му да ръждясва. Както при много други неща обаче, всъщност нещата са малко по-сложни.
Първоначално Dauphine е бил много популярен за малък вносен автомобил в САЩ, тъй като е бил на гребена на мини-бума при „вторите автомобили“ и е бил впечатляващо печеливш за Renault. Внезапното му изпадане в немилост предизвика финансов хаос, който почти постави компанията на колене.
Като цяло обаче той беше голям хит. На Renault са били необходими само четири години, за да произведе един милион екземпляра (на 4CV са били необходими 14 години, за да достигне същата цифра), а общото производство от 1956 до 1967 г. е било 2,1 милиона. Независимо от мнението на американците, Dauphine е триумф за Renault.
Моделът 601 е най-дълго съществувалият модел, произвеждан в тогавашната Източна Германия под марката Trabant. Неговият най-далечен предшественик, P50, е бил сравнително модерен, когато се появява през 1957 г. , но само леко подобреният 601 отдавна се е превърнал в един от най-големите анахронизми на автомобилния свят, когато е спрян от производство през 1990 г.
Това бил автомобил, който бихте купили само ако няма алтернатива. Как можеше да бъде успешен този нещастен автомобил?
Отговорът на предишния въпрос е, че 601 беше успешен именно защото в родината си той нямаше почти никаква алтернатива. Клиентите трябваше да чакат с години между плащането и доставката (освен ако не платиха много повече за екземпляр втора ръка), но поне в крайна сметка щяха да имат автомобил, а следователно и свобода на придвижване.
Оценките за броя на продадените автомобили варират в широки граници, но се смята, че цифрата е около три милиона, което е значително повече, отколкото автомобилът е заслужавал.
Ако източногерманците имаха достъп до това, което се предлагаше отвъд границата в Западна Германия, едва ли някой от тях би си помислил дори да си купи трабант. Всъщност, когато страната се обединява, бившите източногерманци бързо си купуват Volkswagen и Trabant излиза от бизнеса.
Подобно на други автомобили на British Leyland през 70-те години, TR7 страда от забавено развитие, проблеми с качеството и безкрайни стачки. Не помогна и фактът, че дериватът TR8 с двигател Rover V8, продаван само в Северна Америка и смятан за най-добрия от всички, беше въведен много късно в производството и никога не получи възможност да се продава в големи количества. Съществува и въпросът за стила на автомобила, който по онова време е бил много противоречив.
Прекратяването на производството на TR7 почти означава край на марката Triumph. Той е последван само от много различния Acclaim, който почти не е Triumph, а версия на Honda Ballade.
От току-що казаното е лесно да се мисли за TR7 като за провал. Той със сигурност не се продава в същите количества като Austin Allegro или Morris Marina, но като един определено немасов автомобил едва ли е можело да се очаква това.
Всъщност той е най-успешният от всички спортни автомобили TR на Triumph и единственият, от който са продадени повече от 100 000 екземпляра.
Nowe ceny Allegro Smart dotyczą obu wariantów dostawy – packomatów i punktów odbioru oraz przesyłek kurierskich. Przypomnijmy, że usługa pozwala na skorzystanie z darmowej dostawy, o ile cena zakupów nie przekroczy z góry ustalonej kwoty. Ta kwota rosnie.
W przypadku dostawy do paczkomatów z 40 zł до 45 zł. Dla dostaw kurierskich z 40 zł до 65 zł. Zmieni się również cena rocznej subskrypcji usługi, z 4959,90 злотых. Zmiany nie dotkną ceny mesięcznej subskrypcji Allegro Smart, która pozostaje na poziomie 10,99 zł.
Czytaj też: Tańszy Netflix с рекламами рядом с вами. Sprawdziliśmy, czy w Polsce bedzie się opłacać
Nowych pułapów cenowych można uniknąć. Zmiany dotyczą subskrypcji zakupionych od godziny 9:00 w dniu 21 listopada. Wszystkie wcześniej zakupione usługi są… już kupione, więc opłaty nie bedą mogły zostać w nich zmienione. Jeśli więc zastanawiasz się nad zakupem Allegro Smart, albo niedługo zakonczy się Twoja subskrypcja i chcesz z niej nadal korzystać na obecnych warunkach, za zakup usługi warto zabrać się przed 21 listopada.
Warto też pamiętać o tym, że subskrypcja Allegro Smart nie odnowi się Automaticycznie, jeśli wygasa po 21 listopada 2022. Konieczne bedzie odnowienie jej ręcznie.
Na tym nie koniec zmian cenowych, bo Allegro zostawia sobie furtkę do podniesienia lub obniżenia pułapów cenowych. Podwyżka pojawi się w momencie, w którym wskaźnik inflacji wyniesie 5% lub więcej. Jest, raczej marna, szansa na obniżkę w przypadku, kiedy inflacja bedzie ujemna (deflacja) i wyniesienie -5% lub mniej. Zmiany bedą wprowadzane raz w roku, pierwszego dnia roboczego listopada.
Czytaj też: Jeden zegarek, trzy obudowy. Huawei Watch GT Cyber złożysz jak klocki Lego
W теперь регулируемые услуги могут знать również inne zmiany. Z darmowej dostawy w ramach Allegro Smart znika opcja Allegro zapłać później . Usługa nie bedzie też dłużej obejmować Grupy Rodzinnej Smart . Огулем, Группа Rodzinna znika z Allegro Smart.
Wspomniane zmiany dotyczące inflacji pojawiają się regulaminie jako nowa definicja o nazwie Всказник . A konkretnie punkt mówi:
wskaźnik wykorzystywany do zmiany ceny nabywanej Usługi oraz wartości Transakcji i wartości sumy Transakcji, obliczony w roku N jako średnia arytmetyczna z mpublikowanych Stawnyz przenyz Gps ęcznych wskaźników zmiany cen towarów i usług konsumpcyjnych w stosunku do Analogicznego miesiąca roku poprzedniego (wyrażonych w %) za okres sierpień (rok N-1) – lipiec (rok N), tj. za okres 12 miesency, pomniejszony или 100%.
Czytaj też: Фани аниме – marsz do Multikina! Русский сезон One Piece Film: Red
Przypomnijmy, że Allegro nie jest pierwszą Firmą, która wprowadza do regulaminów wskaźnik inflacyjny. W okresie wakacyjnym to samo zrobili operatorzy komórkowi, którzy chcą mieć możliwość podniesienia cen abonamentu ze względu na rosnącą inflację.
Nie ma co się dziwić, że kolejne usługi są coraz droższe. Ich aktualne pułapy cenowe często były ustalane w momencie, kiedy jeszcze nie mieliśmy w kraju rekordowej inflacji. Że o braku perspektyw na jej obniżkę nie wspomnę. Do podwyżek cen usług musimy się chyba przyzwyczaić, bo na pewno czekają nas kolejne.
С 2008 года наша компания предлагает своим клиентам легкосплавные диски, которые отличаются техническими параметрами, цветами и размерами. Продаваемая продукция предназначена для автомобилей всех ведущих марок, таких как Audi, Toyota или VW. Совершая покупки в нашем магазине, вы можете быть уверены, что полученные товары соответствуют самым высоким стандартам качества, дополнительно на них распространяется гарантия 36 месяцев — распространяется на алюминиевые диски.
Если вы хотите, чтобы ваш автомобиль выделялся динамичным и элегантным видом, вам следует подумать о покупке алюминиевых дисков, доступных в нашем магазине. Алюминиевые диски не только привлекательны внешне, но и имеют ряд ощутимых преимуществ. Алюминиевые диски превосходят стальные аналоги во многих областях. Они легче, что приводит к меньшему износу компонентов подвески и тормозов. Водители, использующие популярные «сплавы», также отмечают меньший расход топлива. Колесные диски также улучшают вентиляцию тормозной системы, что влияет на ее эффективность. Однако алюминиевый обод – это, прежде всего, чрезвычайно привлекательный вид.
В нашем ассортименте вы найдете диски разных размеров, от 13″ до 22″. Разнообразие размеров продукции в сочетании с богатством цветов и технических параметров дает нашим клиентам ряд возможностей. Богатство выбора и любые размеры – это шанс купить продукцию, полностью отвечающую требованиям. У нас на складах более 1000 дисков, не только алюминиевых. Для сторонников традиционных решений, для которых стальная конструкция является лучшим выбором, мы подготовили подходящие продукты.
DДля всех, кто заботится об элегантном и динамичном внешнем виде автомобиля, алюминиевые диски являются естественным выбором. Адаптированные к типу и модели, они добавляют класс и стиль. Наши предложения включают в себя алюминиевые диски, оптимальные для автомобилей всех ведущих марок: от Audi через Ford и Fiat до Volvo и VW.
Мы предлагаем на выбор до 900 различных моделей. Каждый из них отличается узором, стилем и размером. Благодаря такому разнообразию предложений наш магазин является уникальным местом. Вне зависимости от того, нужны ли нашим клиентам диски 15, 16 или 22 – они обязательно найдут модель, отвечающую их требованиям.
Наш широкий ассортимент алюминиевых дисков — это гораздо больше, чем просто множество вариантов. Это также самые выгодные условия покупки. Мы являемся ведущим дистрибьютором колес Racing Line в Польше. Мы можем предложить самые низкие цены благодаря прямому сотрудничеству с производителем.
Мы на рынке алюминиевых дисков с 2008 года. Компания LadneFelgi.pl (ранее PH ALUFELGI) начала продажу на аукционе Allegro, где мы до сих пор находимся под тем же именем пользователя. На сегодняшний день мы получили уже более 4000 положительных отзывов, максимально высокие рейтинги продаж, статус СУПЕР ПРОДАВЕЦ и СТАНДАРТ ALLEGRO. У нас есть канцелярские магазины в Варшаве и Гданьске, где вы можете увидеть диски вживую или забрать заказанный товар через интернет-магазин. Чтобы иметь возможность представить все предложение компании, был создан интернет-магазин www.ladnefelgi.pl, где есть более 900 моделей легкосплавных дисков с различными техническими параметрами и цветовыми сочетаниями.
У нас есть алюминиевые диски практически для всех марок автомобилей. Литые диски имеют все сертификаты, позволяющие использовать их в странах Евросоюза. На каждый комплект дается гарантия производителя 36 месяцев. На странице также можно найти всю информацию о модельном ряду, воспользовавшись конфигуратором, введя марку, модель и объем двигателя. Покупателю не нужно знать технические аспекты, потому что будут отображаться диски, непосредственно соответствующие введенному автомобилю. Дополнительно вы можете связаться с нами, позвонив на горячую линию, где наши специалисты ответят на волнующие клиентов вопросы. На сайте вы найдете много интересных новостей, таких как АКЦИИ, НОВИНКИ, информацию о технических параметрах, ГАЛЕРЕЮ с фотографиями автомобилей клиентов на наших легкосплавных дисках и дополнительные аксессуары, такие как винты, гайки, клапаны, проставки и противоугонные устройства. наборы. Мы также продаем стальные диски и шины всех размеров с 2013 года, чтобы клиенты могли делать покупки в одном месте по выгодным ценам, оплачивая доставку только один раз.